Menu Close

„Bitutės“ grožėjosi pavasarišku Šakių miestu

Gegužės 11 dieną į darželį atėjusių „Bitučių“ grupės (Šaulių g. 20) vaikučių laukė staigmena. Mes iškylausime!

Papusryčiavę, vilkėdami šviesą atspindičias liemenes patraukėme link miesto Lingio parko. Stabtelėjome prie Šakių Viešosios bibliotekos. Miesto parke lakstėme nuo kalniuko, apkabinome ir klausėmės ąžuolo ošimo, knygų namelyje radome knygelių, kurias vartėme susėdę ant suoliukų. Smagiai laiką leidome žaidimų aikštelėje.

Vėliau keliavome toliau. Stabtelėjome prie bažnyčios, aplankėme miesto turgų, kur mus kalbino ten prekiaujantys dėdės ir tetos. Bet čia dar ne viskas. Pastebėjome tekantį upelį. Vaikai sužinojo, kad jo vardas Siesartis. Keliaudami Siesarties pažinimo takeliu, pamatėme labai gražų piešinį, kuris nupieštas ant pastato sienos. Jame pavaizduotos bitės, vaikai nusprendė, kad tai esame mes.

Nusipaveikslavome ant lieptelio. Aplankėme sakurų sodelį, grožėjomės nepakartojamo grožio žiedais ir juos uostėme.

Pavargę, bet linksmi grįžome į darželį.