Ar mokytojai kūrybiški? Ar jie moka ugdyti ir būti besimokančiais neįprastoje aplinkoje? Ar geba kurti netradicinę ugdymo aplinką ir ieškoti inovatyvių ugdymo metodų? Patikrinome. Drąsiai galime atsakyti į visus klausimus, kad TAIP.
Rugsėjo 25 dieną Plokščių poilsiavietėje prie Nemuno vyko ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojų, švietimo pagalbos specialistų ir vadovų rajoninis praktinis edukacinis piknikas „Kūrybiškas mokytojas“, kurį organizavo Šakių ikimokyklinio ugdymo mokyklos „Maži žingsneliai“ mokytojų bendruomenė. Tai puikus pavyzdys, kaip mokytojai geba ir nori ugdytis netradicinėse aplinkose ir inovatyviomis formomis.
Į pikniką susirinko didelis būrys mokytojų, kurie puikiai nusiteikę ir besimėgaudami šiltais rudeniniais saulės spinduliais dalyvavo aktyvioje kūrybinės popietės renginio programoje, kurios pradžios sveikinimo žodį tarė renginio iniciatorės mokytojos Odeta Sakalauskienė ir Valda Stalioraitytė, „Mažų žingsnelių“ direktorė Lina Viliūšienė bei Šakių rajono savivaldybės Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjas Darius Aštrauskas.
Kūrybinės programos pradžioje ant Nemuno kranto mokytojos dalyvavo šokio judesio terapijos metodikos išbandyme su trenere Ingrida Merkininke (NIA studija). Šokio ir judesio žingsniu buvo išbandyta šokio NIA metodika. Plačiau: https://www.niastudija.lt/nia-sokio-treniruotes
Vėliau kūrybinis darbas vyko dviejose grupėse ir dalyviai išbandė muilo gamybą su džiovintomis žolelėmis kartu su Šakių ikimokyklinio ugdymo mokyklos „Maži žingsneliai“ mokytoja metodininke Odeta Sakalauskiene ir vyresniąja mokytoja Valda Stalioraityte, o kita grupė pasinėrė į smilkalų iš natūralių medžiagų gamybos edukaciją su amatininke Reda Vaičiūniene.
Renginio pabaigoje, prie laužo ragaujant sriubą, vyko protmūšis ir renginio aptarimas bei diskusijos apie naujų mokslo metų iššūkius ir galimybes.
Organizatoriai džiaugiasi aktyvių renginio dalyvių dalyvavimu ir tiki, kad kūrybiški mokytojai ieškos ir toliau kurs netradicines inovatyvias aplinkas mokytojų profesinės elgsenos, kognityvinės, veikimo kartu bei emocinės-motyvacinės sričių kompetencijų tobulinimui.
„Mažų žingsnelių“ komanda